Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

Αλλαγές..

     Όλοι μας κάποια στιγμή στη ζωή μας έχει χρειαστεί ή έχουμε επιλέξει να κάνουμε αλλαγές. Μερικές γίνονται με στόχο κάτι καλύτερο, μερικές είναι επώδυνες, άλλες ευχάριστες, ακούσιες, εκούσιες, μεγάλες, μικρές.. πάντως όπως και να το κάνουμε είναι αλλαγές.. Για μερικούς η απόφαση της αλλαγής είναι μια εύκολη απόφαση, για άλλους είναι πιο δύσκολη και για άλλους μπορεί να είναι αδύνατη. Υπάρχουν χαρακτήρες που είτε αρέσκονται στις αλλαγές, είτε όχι. Το μόνο σίγουρο είναι πως οι αλλαγές είναι αναπόσπαστο κομμάτι όλης της ζωής του ανθρώπου. Ένας χωρισμός, μια μετακόμιση, αλλαγή πόλης, χώρας, μια αλλαγή στην δουλεία.. Αλλάζουν οι άνθρωποι που συναναστρεφόμαστε, οι φίλοι, οι σύντροφοι, αλλάζουν οι συνήθειές μας, οι επιλογές μας, οι αποφάσεις μας, οι ανάγκες μας, τα "θέλω" μας και το σημαντικότερο αλλάζουμε εμείς!
     Το να είναι κανείς ευέλικτος στις αλλαγές είναι ένα μεγάλο θέμα και εγώ προσωπικά το θεωρώ θετικό χαρακτηριστικό που μπορεί να έχει κάποιος. Εντούτοις, λείπει από τον δικό μου χαρακτήρα. Δεν μου αρέσουν οι αλλαγές, δεν τις μπορώ, δεν τις αντέχω, δεν θέλω να γίνονται, με αποσυντονίζουν, δεν προσαρμόζομαι εύκολα και τις περισσότερες φορές με στεναχωρούν σε μεγάλο βαθμό. Αυτή η περίοδος της ζωής μου χαρακτηρίζεται από αλλαγές και νέες αρχές.. Αλλαγή από την φοιτητική στην "ενήλικη" ζωή, αλλαγή πόλης, αλλαγές ανθρώπων.. Δύσκολη περίοδος!! Διέξοδός; Το γράψιμο όπως πάντα. Αυτή τη φορά με διαφορετικό μέσο!
     Να μαι και εγώ εδώ λοιπόν, να μοιραστώ σκέψεις, συναισθήματα, γεγονότα και ότι άλλο μου έρθει! :P

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου