Τετάρτη 26 Αυγούστου 2015

Just a dream?

Ήμουν "λέει" τόσο προβληματισμένη που κάποιον έπρεπε να πάρω τηλέφωνο για να το μοιραστώ.. και πήρα εσένα!
Σου είπα για τα πρόσφατα επιτεύγματά μου, για τις τελευταίες σημαντικές στιγμές της ζωής μου, για τις εμπειρίες που έζησα και μου θύμισαν εσένα, για τις επιτυχημένες συνταγές που έφτιαξα, σου περιέγραψα το σπίτι μου.. και γέλαγα, γέλαγα, γέλαγα.. και γέλαγες και εσύ, με κορόιδευες και ξεκαρδιζόμασταν μαζί!
Μετά σου είπα για τα προβλήματα μου, για τις ανησυχίες μου, τα άγχη μου, τα διλήμματα.. στα μετέφερα με έναν τρόπο που φαινόντουσαν ασήμαντα! Γιατί απλά δεν με ένοιαζαν εκείνη τη στιγμή.. ήθελα μόνο να γελάσω!
Και τα κατάφερα! Ξύπνησα με ένα χαμόγελο στα χείλη, εξακολουθώντας να πιστεύω πως το σημαντικότερο στοιχείο σε μια ανθρώπινη σχέση, ανεξαρτήτως είδους, είναι το γέλιο! 
Αποφάσισα ξανά λοιπόν να συναναστρέφομαι μόνο με ανθρώπους που μου το προσφέρουν, ακόμα και αν χρειαστεί να κάνω βήματα πίσω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου